Klantenservice

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? In onderstaande meestgestelde vragenlijst vindt u direct antwoord! Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met via het contactformulier of chat!

Neem contact op
Verstuur
Veelgestelde vragen
  • 1. Contact met de Klantenservice
  • 2. Bestellen op Agridiscounter
    • 2.1. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
      • Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een mail met een track en trace code. Met deze code volg je het pakketje gemakkelijk! Mocht je geen mail hebben ontvangen, dan kun je via "Mijn bestellingen" ook de track en trace code opvragen. 

    • 2.2. Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
      • Iets vergeten te bestellen of een verkeerd product besteld? Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. 

    • 2.3. Hoe verzilver ik een verkregen kortingscode
      • Heb je een kortingscode in een vakblad, Agridiscounter Folder of email ontvangen? Deze kun je gemakkelijk verzilveren in de winkelwagen. Vul de kortingscode in en klik op de knop toepassen. De Kortingscode wordt automatisch toegepast op de producten in de winkelwagen.

  • 3. Mijn account op Agridiscounter
    • 3.1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
      • Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je deze eenvoudig opnieuw instellen door rechtsboven op "inloggen" te klikken en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" door te klikken. Vul uw email in die u gebruikt voor het account op Agridiscounter en u ontvangt vervolgens een email om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

    • 3.2. Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?
      • Wanneer je bent ingelogd kun je via "Account informatie" de gegevens terug vinden. In dit scherm kun je de accountgegevens direct bewerken.

    • 3.3. Waar kan ik mijn bestellingen terug vinden?
      • Wanneer je bent ingelogd kun je via "Mijn Bestellingen" alle recente bestellingen terug vinden. In dit scherm kun je alle informatie over de bestellingen terug vinden.

    • 3.4. Hoe kan ik mijn facturen bekijken
      • Wanneer je bent ingelogd kun je via "Mijn Bestellingen" per bestelling de factuur  terug vinden. Zo heb je altijd en overal het overzicht voor de boekhouding.

  • 4. Producten vinden
    • 4.1. Hoe kan ik artikelen vinden?
      • We doen ons best om Agridiscounter zo eenvoudig en makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Via de zoekbalk kun je een artikelnummer, naam of algemene zoekterm gebruiken om je gewenste producten te vinden. Tevens biedt het menu en de submenu's aan de zijkant ook een mogelijkheid om het product te vinden. Ons assortiment wordt iedere maand verbeterd en vergroot, waarbij het kan voorkomen dat u het product (niet meer) kunt vinden. Vind je niet wat je zoekt? Neem dan contact op met onze Klantenservice.